poétikai önismereti kurzus

2016. április 17. 19:45 - petiasün

A téren

Mert minden kellett.
De a minden ott hevert markomban,
és én nem tudtam
hogy természete semmi.
 
Így elszelelt a boldogság.
Magánszámom következik: életem.
És nincs második felvonás.
 
A nézőtéren unott arcok kószálnak
és egy ismerős pofa vizslat az első sorban.
Kezében tollal, meztelenül
jegyzetel. Én vagyok.
 
Hisz egy pillanat magány
mindenkinek jár.
Ez a pillanat lettem én.
 
Összemosódik a bűn és a szégyen
a gyönyör és öröm perceivel.
Végtére is semmiség az egész.
 
Voltam már itt.
Ezen a szent füvön.
Nem vár rám senki,
és én sem várok rád.
 
Kitartott pillanat folyik össze
boroskóla szagával.
Aki voltam, jelenem.
 
Nem érzem önnön életem!
És a tetőn szellemalak.
Kérdi, hogy mi maradt?
 
Csak játszom, ennyi az egész.
Nevetséges, ha az ember mögé néz.
Kérded, egyedül is boldog lennék?
Mindenem megvan. Nincs semmim.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr898635606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása