poétikai önismereti kurzus

2019. november 17. 20:04 - petiasün

szánalom

annyira meg akartam felelni neked
hogy skizofréniává fajult
a megaláztatás
és önlesajnálás
máshogy nem tudtam
azt akartam hogy szeress
vagy legalább fogadj el
és féltem tőled, mert erősnek látszol
én pedig magamra vettem
hogy más nélkül talán nem vagyok az
bocsánat,
hogy tökéletesnek láttalak
a saját és a te ideális énjét is
megalkottam
és egyikünk se felelt meg
nem passzolt
a valósághoz
úgyhogy meggyűlöltem mindkettőt
és imádtam mindkettőt
és most úgy érzem
nem voltam elég jó
ezt érzem mindig
talán
csak nem tudom abbahagyni
hogy megalázzam magam
látod ez az írás is
mennyire az

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr9415310500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása