poétikai önismereti kurzus

2016. április 17. 19:43 - petiasün

Vallomás

Szeretlek,
mert vagy nekem.
Ha fáj, ha kell,
ha nem kell, de érdekel.
 
Szerelmem, titkon ennyit mondok,
ahogy a földiek: életem!, sóhajtok.
Ennyit tudok, a szerelem ilyen.
Bennem lényed, aki vagy: meglelem.
 
Miattad élek, vagyok, mert akarod.
Akarlak, mert az egység erre hivatott.
Titkon kereslek és a szerelmemnek,
mivel üres vagyok, benned otthonára lelek.
 
Imádlak, mert máshogy nem tudom.
Nagy-nagy erőm, (mert férfi vagyok) neked adományozom.
Hidd el, tudom, hogy tudod:
Esendő vagyok, és ezt rád hagyom.
 
Bocsi, meg minden, tudod, szeretlek,
távolról minden reggel veled kelek.
Csak fogadd el, hogy magam elfogadom.
Szeretem, amit adsz és amit adhatom:
 
Lelkemet, és ez az utolsó kenet.
Így feszül rám az érzület,
hogy neked adni nem tudok.
Mindened megvan, és én is megvagyok.
 
De szeretlek, és ez az üzenet
nem választhat el többé bennünket.
Benned minden sóhajom, bánatom.
Benned magamat színtisztán láthatom.
 
Mondanám egyre, hogy imádlak,
de tudom, téged ez paráztat.
Hát annyit mondhatok,
mint a strómanok:
 
Belőled annyit kérek,
mit kaphatok.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr948635604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása