poétikai önismereti kurzus

2015. november 20. 16:55 - petiasün

Feltámadásra várva

Kicsit megszaporodtak a nemek,
és a nem szabadok az életemben.
Ne szeress, mert megbánod! Legyek
más, mint ami vagyok! Egyetlenem
 
már egyre több volt és egyik sem…
Még gondolatban sem, hiszen vége,
és ha vége lesz egyszer, el sem kezdem
inkább többé. Vágyaimnak nincs része
 
sorsom alakításában, és kívánni,
netán képzelni se merjek! Képtelenül
képzelgek. Mint ködös álom, olyan átvészelni
most a nappalt, éjszaka meg szenvtelenül
 
játszom el, hogy ma is éltem valahol,
legbelül talán, vagy egy lehetséges
világ markában. Majd csak alakul
valahogy. Valami mindig lesz.
 
De minél több a nem, annál kevésbé
érzem, hogy élek. Egyre szűkebb
börtön ez a komfort-zóna. Fény (, az Istené)
egyre neonosabban világlik meg.
 
Egyre művibb a kinti világ már,
és egyre reálisabbak az álmok.
Leledzek, még létezek, talán vár
a túlparton már, az angyalok
 
bódító, bor-mámoros serege.
De énekük vész-trombitaszó,
hangjuk érces, csendül a refrénre
mint kard, hogy igent mondani, az lenne jó.
 
Habár szétesett minden, s megromolt
lelkemet követve testem is,
még csak jel ez, nem koporsót
szegeznek, csak a rest is
 
kétszer fárad, én kétszer halok
meg minden feltámadás előtt, hiszen
olyan kényelmesek a barlangok,
és a köveket nincs, ki eltolja helyettem...
 
hacsak nem maga az Isten
a barlang
és én volnék a kő
lelkem teteme előtt
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr338094958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása