poétikai önismereti kurzus

2015. november 07. 16:40 - petiasün

Slamerkélés

Voltam a klotyóban az aktuális szextárs.
Voltam hajó fedélzetén az eltörött szextáns.
Leszek felkelő nap és lenyugvó potencia,
leszek égő zászló és megtépett Biblia.
 
Vagyok, aki vagyok. Nem az Isten.
Égi kegyelemből, sárban fetrengő porszem.
Vagyok a vágyak, leszek, mi voltam.
Veled együtt fekszek majd, a földre hulltan.
 
Földre hulltan…földre hulltam...
 
Valamikor mindegy volt,
mert mind egy vagyunk,
Szétdarabolt a megismerés,
létkerékbe tört lélek – halunk.
Élünk – hagyunk
egy pléhkeresztet
a vállunkra vonunk
és a Golgotára vánszorgunk
majd szelfizünk egyet.
Por és pisa vagyunk
látjátok, férgeim?!
Por és pisa vagyunk.
 
Sáros iszapbarangolunk a léthomályban.
Ezt hagyjuk örökül poros vályogtéglagyárban…
Vályogtéglagyárban,
vajúdó nők ágyékában,
elvetélő lányok sikolyában,
tarkóhoz szegezett pisztolyok markolatában
és a vértől bűzlő
kinyilatkoztatásban.
 
Lehet, most nem érted,
hogy léted – érted.
De ha már vállaltad az extázist,
próbálj ki minden szexfázist!
Lehet az élet banális vagy orális,
és a politika kúrja a második bázist...
Tudd, bármi lesz, a végén el kell menni!
Éld meg a jelent, élni ezt jelenti.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr78057894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása