poétikai önismereti kurzus

2011. december 02. 17:24 - petiasün

Egy borongós péntek este szülötte

Fájdalom az élet

nem adott soha szépet.

A barátok mind ellenségek

az ellenségek mind vígan élnek.

 

Elhagyott a magány is

nincs sehol egy oázis,

ahol megpihenhetnék.

Elégett minden ami ép.

 

Nem maradt semmim sem

mert nem maradandó bármit tettem.

Felgyulladt a szikra

de el is aludt nyomban.

 

Elvesztettem, bár semmim sem volt

ezt üzeni nekem élő és holt.

Távoli a megnyugvás

de közel érezlek elmúlás.

 

Magamat sem lelem

ebben a sűrű rengetegben.

Talán a sarkon hagytam el,

tán a szívem mélyén hever.

 

Elaltatom forrongó lelkem

könyv,film, zene örvényben.

Várva a feltámadásra

és a múló csalódottságra.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr726227934

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Veruss 2011.12.02. 18:56:39

Eznagyonszép, és jóó :) Gratulálok hozzá :)

pcx-foto 2011.12.02. 19:09:04

Ez fantasztikus! jóóóóóóóóóó melankólikus, de, most ezt érzed, hát leírtad versben. folytathatom? megérten Péter a csalódottságod, eljön a nap amit már rég várod, jön majd valaki, kit szívedbe zárod. s akkor egy csillag lesz a boldogságod. pcx-fotó

petiasün 2011.12.02. 19:20:34

Nagyon szépen köszönöm :) Csak kiírtam magamból amit éreztem és érzek... örülök ha ezzel másoknak is örömet szerzek :)

pcx-foto 2011.12.02. 19:28:30

tudod, ha írok valakinek, gondolatom osztom így meg. nem kell ezt külön megköszini, adtam pár szót, s csak lekel hajolni, érte. (szívesen) pcx-fotó

pcx-foto 2011.12.02. 19:31:13

megköszini=megköszöni
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása