poétikai önismereti kurzus

2011. november 13. 18:43 - petiasün

Eszmefuttatás és a hitről szólás

XXIII.
Meguntam.Elegem lett.Csak szenvedek így.
Minden amit ő csinál,az jogos de nem etikus.
Minden amit én szeretnék,jogtalan de etikus.
De valami összetört bennem.Nem volt rá okom,nem.Csak épp továbbgondoltam és a jövőmben csak sötétséget láttam.Mintha elvesztettem volna mindent.Magamat,az életemet a boldogságomat.
A hitemet.Peig azt nem szabad.
Soha ne veszítsük el a hitünket,mert mindent elvesztünk.
Aki hisz,azé minden; aki nem hisz, mindenben hiányt fog szenvedni.
De jövök fel.Igen,érzem.Minden rendben lesz.Azt hiszem.Minden rendbe fog jönni.
Talán így lesz.Nem,biztosan.
Hiszek benne hogy a végén enyém lesz a fele királyság.
A fele és nem az egész..mert az első fele már megvan.A felnőtté válás útjának közepén állok,már csak a próbát kell kiállnom.Nincs kitérő.
Nincs kifogás.
Csak a remény és a hit dobog halkan de ütemesen valahol.Itt a szívemben.
És a tudat,hogy nem akarok felhagyni szeretni senkit sem.Ennél nemesebb érzés nincsen.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr66227947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Husi Nyuszi 2011.11.18. 16:28:25

Ez nagyon igaz...

Laukaah 2011.12.04. 21:00:18

Valahogy én is így vagyok vele
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása