poétikai önismereti kurzus

2011. november 07. 20:55 - petiasün

Majmok.

XVII.

Ha nem tanulom meg hogy kell idegesítő, nyomulós zaklató embereket elküldeni a pics*ba nagyon idegesítő lesz ez az egész itthonlét.Persze akikkel én szeretnék kommunikálni,azoknak lehet hogy én vagyok ilyen „nyomulós” alak,de hihetetlen ahogy ez a srác pofátlanul beszólogat és jófejnek hiszi magát tőle.Ezek után elvárja, hogy találkozzak vele azon a címszón hogy egy ovistárs meg volt barát.Hát köszönöm,de ebből se kérek.

Szóval most jeleztem is neki,hogy ami sok az sok.De amilyen lágyszívű vagyok,felajánlottam hogy egyszer összefuthatunk.Hajh,fene az empatikus formámat.Sziasztok.

Címkék: majmok blogolás
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr196227957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása