poétikai önismereti kurzus

2015. november 16. 01:44 - petiasün

Én

Hadd haragudjak már én is!
Lehessek jogtalanul sértett!
Hisz ember volnék én is,
nem kifaragott szentképek.
 
Esendő vagyok, mint a többi
lélek, és emlékszem bármi
tettekre. Bár nekem is fáj belátni,
de velem túl könnyű volt rosszul bánni.
 
És nem szóltam, ha lelkem tiporták.
És nem szóltam, ha semmibe vettek.
És nem érdekelt, hogy másodiknak hagytak,
és köszöntem, ha kicsit is szerettek.
 
Aztán már nem köszönök, és
nem is kérek semmit…
De belém hatol, mint a kés
a felismerés, hogy csak én vagyok itt
 
egyedül magamnak, mint utolsó,
szószegő, aljas, hazug, álnok
köpönyegforgatója sorsomnak! Ó,
és mégis szemet hunynak az álmok.
 
Kénytelen vagyok szeretni rabtartómat.
Utolsó mentsváram én vagyok.
Kiállani magam ellenében, magam-magamért
csak én tudok.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr538081674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása