poétikai önismereti kurzus

2013. február 07. 17:40 - petiasün

Sun rising

I'm done with life
I'm done with happiness
I just have to give up
To be the one who cares

I used to take it somehow
I used to belive in dreams
But now I quit feeling love
I see the things as it seems.

I haven't done anything wrong
I haven't, but it's my fault
Now fear is the main song
In my soul, which is cold.

So I live, day after day
So I live, like an animal.
And nobody says "Hey!"
I'm just a lonely guy after all.

There's hope, they said.
There's hope, but not for me.
This won't make me sad...
Nothing can change me.

The sun is coming up now
The sun is shining, I feel it.
The shadows dissapear somehow
I've got new hearth to break it.

Címkék: vers angol
2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://magamnakszantfuveskonyv.blog.hu/api/trackback/id/tr416227851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ino 2013.02.07. 17:48:59

Ezt is te írtad? Szerintem nagyon jó lett. Én is próbálkoztam/próbálkozom írni angolul, de eddig nem sikerült befejeznem egyik ilyen versemet sem meg írásomat. :D

petiasün 2013.02.07. 17:55:24

Nem rakok ki ide semmi olyat amit ne én alkottam volna forrásmegjelölés nélkül... :) Hé, köszi! ^^ Életem első igazi angoloskodó verse, ilyen "egyszerű" érzéseket jól esett ilyen egyszerű nyelvbe költeni. :P Próbálkozz még! :) Sikerülni fog.
poétikai önismereti kurzus
süti beállítások módosítása